Dags att säga adjö

Det är dags för mig att säga adjö, eller ska jag kanske hellre säga på återseende? Jag är nämligen på väg på en resa till Sverige, närmare bestämt till vackra Värmland och Sunne, där jag ska delta i ett ”återträffsläger” för deltagare på Type 1 Camp, ett träningsläger för typ 1-diabetiker, som har ordnats i flera omgångar.

Det ska bli roligt! Jag har tagit några dagar extra ledigt från jobbet i samband med resan, så jag kommer att stanna lite längre och bland annat passa på att bli kvar i Stockholm en dag. Där ska jag träffa en god vän, strosa runt och shoppa och äta gott, och dessutom ha ett spännande möte om ett diabetesrelaterat projekt. Det ser jag verkligen fram emot!

Medan jag är borta tänkte jag faktiskt inte uppdatera bloggen alls, för att verkligen kunna koppla av och semestra (från allt annat än min egen diabetes), men misströsta inte! Imorgon kommer jag att dela med mig av lite länkkärlek till andra diabetesbloggar, som ni gärna kan klicka in er på medan jag är borta.

Vi ”ses” igen om ungefär en vecka här på Att vara etta! Ha det så bra tills dess, allihop!

IMGP4784

Hemma stannar gårdshunden med hundvakt, och likaså katten – såklart. De är inte mycket för att resa, de två. (Bilden har några år på nacken, riktigt så mycket grönska har vi inte ännu.)

En reaktion på ”Dags att säga adjö

Kommentera

