Tävling: Vinn ett armband

Vet ni? Idag är det exakt ett halvt år sen jag skrev det allra första blogginlägget här på Att vara etta. Det måste väl ändå firas, eller vad säger ni?

Halvårsdagen till ära ordnar jag därför en tävling, där du kan vinna ett armband med valfri text. Armbandet görs med svarta pärlor och bokstavspärlor med vitt botten och är min egen design, Original M Design.

IMGP7640 - kopia

För att vara med i tävlingen: Kommentera inlägget och berätta varför just du vill vinna ett armband samt vilken text du vill ha på ditt armband om du vinner. Glöm inte att ange din mailadress när du kommenterar så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Extra vinstchans: Tipsa om tävlingen i din blogg, på Facebook, Istagram eller Twitter. När du kommenterar inlägget berättar du samtidigt var du har tipsat, så får du en extra vinstchans.

Tävlingen pågår till och med onsdag 18.5, och en vinnare presenteras på torsdag.

IMGP0745 - kopia

Psst! Du behöver naturligtvis inte ha diabetes för att vara med och tävla! Tävlingen är öppen för alla, tipsa gärna någon du känner!

7 reaktioner på ”Tävling: Vinn ett armband

  1. Jag vill vinna ett armband för ja tycker det e så sjuttons snyggt 😃 Men texten då? Hmmm, det vet jag inte…kanske Levnadsglad.

    Gilla

  2. Grattis på 1/2-årsdagen Maria med din fina och innehållsrika BLOGG.Jag har från att du startade bloggen varit/är inne och läser om ditt liv med diabetes 1.
    Texterna som du skriver i bloggen om din diabetes och allmänt ,berättar du så att man lätt förstår vad de handlar om.
    Och så sätter du in så fina bilder och foton.
    Lycka till Maria och ha de gott!
    Hälsningar från Carita i Nagu( din mammas kusin)
    P.s Hoppas jag har tur och vinner ett av dina fina armband. D.s

    Glad Sommar !

    Gilla

  3. Det är roligt att följa din blogg och känna igen sig, hur det är att vara nr 1. Jag vill naturligtvis vinna ett snyggt armband för att jag inser mer och mer hur viktigt det är att visa att jag har diabetes. Texten skulle lyda: DIABETES nr1

    Gilla

Kommentera

