Vinsten

Ni vill säkert se hur det vinnande armbandet i halvårstävlingen blev? Original M Design proudly presents:

IMGP0780 - kopia

Jag hoppas att vinnaren blir nöjd med sitt armband! Och, eftersom jag egentligen helst skulle vilja att alla vann i mina tävlingar, gjorde jag raskt om tävlingsreglerna och införde ett tröstepris.

IMGP0786 - kopia

Tröstepriset gick till Nancy, som hade önskat ett armband med texten ”levnadsglad”. Den positiva texten kan man bara inte ha helsvarta pärlor till, tyckte jag, så det blev några turkosa pärlor istället. Levnadsgladare, eller hur!

2 reaktioner på ”Vinsten

Kommentera

