Tillsammans

När jag började blogga gjorde jag det av en anledning. Eller okej, egentligen flera. Jag ville berätta om hur det kan vara att leva med diabetes typ 1, ur mitt perspektiv. Jag ville sprida kunskap om min sjukdom till den som inte vet något om diabetes, och jag ville vara öppen med min ständiga följeslagare, för att andra med diabetes typ 1 också ska våga vara det.

Jag gick in i bloggvärlden med inställningen att min blogg, Att vara etta, ska vara en blogg för alla. En blogg där ingen fråga är för dum för att ställas. En blogg vi skapar tillsammans.

Om just du har en fråga, eller en önskan om att jag ska berätta om någonting specifikt gällande diabetes typ 1, är det bara att knappra ner några rader till mig, förslagsvis här (klick!) så lovar jag att göra mitt bästa för att svara.

IMGP0811 - kopia

Ha en underbar fredag, kära läsare! Det är du som gör Att vara etta (med lite hjälp av mig, kanske). Tack för att just du tittar in!

Kommentera

