Make it easy

AnnaPS1

Idag tar jag båten över till Stockholm, för att springa Blodomloppet med Diabetes Wellness Sverige på onsdag.

AnnaPS2

Det kommer att bli fullspäckade dagar med intervjuer, filminspelningar, och förstås själva loppet! Lite privat kompishäng har jag också passat på att boka in. Jag hoppas verkligen att mitt blodsocker vill samarbeta med mig under den här resan! Jag kommer att använda mina AnnaPS-kläder så mycket som möjligt, för att åtminstone underlätta bärandet av pumpen och andra saker som kan vara bra att ha nära tillhands. Det finns så mycket med min diabetes som jag inte rår på, så det jag kan påverka, vill jag gärna göra. Make it easy, liksom.

AnnaPS3

Välfyllda fickor på sidorna i AnnaPS-blusen

Håller ni tummarna för mig och mitt blodsocker på onsdag? Det kan behövas! Jag vet inte hur mycket jag hinner uppdatera bloggen under resan, men titta in på Diabetes Wellness event Blodomloppet på Facebook så kanske ni får ta del av några uppdateringar från loppet där. Annars är jag tillbaka här på Att vara etta i slutet av veckan!

2 reaktioner på ”Make it easy

Kommentera

