I SAMS-bladet

IMGP1119 - kopia

Ni minns kanske att jag deltog i en påverkansutbildning i våras? En kort tid därefter publicerades mitt blogginlägg om utbildningen på SAMS webbplats, och samtidigt fick jag en förfrågan om jag ville medverka i SAMS-bladet. Det är klart att jag ville!

IMGP1118 - kopia

Tidigare i livet har jag inte haft ork att fundera på sådana här frågor. Jag har haft fullt upp med att orka med vardagen. Efter att jag fick min insulinpump och CGM har jag fått så mycket mer energi att jag orkar engagera mig på ett helt annat sätt. Jag är övertygad om att adekvata tekniska hjälpmedel till personer med diabetes typ 1 är någonting som alla vinner på i längden, såväl på individ- som på samhällsnivå.

En reaktion på ”I SAMS-bladet

Kommentera

