Diabo

IMGP1758 - kopia

Diabetesföreningen i Åboland är en aktiv förening, som även ger ut en medlemstidning. I senaste Diabo skrev jag om mitt halvmaratonlopp, ur ett diabetesperspektiv.

IMGP1760 - kopia

Det är i stort sett samma historia som ni redan har fått ta del av här (klick!). Kul att vara med i en papperstidning också! Jag är så gammalmodig att jag tycker att det på något sätt känns rejälare och ”bättre” att publiceras i pappersform – även om jag når ut till fler via bloggen. Konstigt det där, hur man är funtad. Det kanske är en generationsgrej?

IMGP1765 - kopia

Diabetesföreningen i Åboland finns på Facebook, och alldeles nyligen har föreningens webbsidor uppdaterats, så det kan löna sig att klicka sig in där och hålla sig uppdaterad om vad som är på gång. Vi har mycket roligt inplanerat under hösten!

En reaktion på ”Diabo

Kommentera

