Blodomloppet the movie

Vi lever i spännande tider – precis just nu arbetas det för fullt med att mitt Blodomlopp ska bli en film! Det ska bli sjukt roligt att se resultatet, men lite pirrigt också. Jag har inte figurerat på film så mycket förut (förutom på familjens VHS-kassetter från 90-talet) så jag har ingen aning om hur jag kommer att ta mig ut i rörlig bild. Jaja, jag är den jag är och det ser ut som det gör, det får man bara leva med.

Ni kommer att få följa mina förberedelser före loppet, mina tankar och känslor inför och efter loppet, och såklart själva loppet. Iik, vad spännande!

En stillbild från ett klipp jag spelade in hemma inför loppet. 

Jag lovar att hålla er uppdaterade om när filmen släpps! 

7 reaktioner på ”Blodomloppet the movie

Kommentera

