Pimpa pumpen

För inte så länge sedan skrev jag att plastfilmen på min pump behövde bytas ut. Jag beställde en uppsättning ny plastfilm och tog itu med saken.

imgp1833-kopia

Jag fick ett helt kit, med sammanlagt tre nya plastfilmer i.

imgp1837-kopia

Bara att följa instruktionerna! (Det var inte alls svårt.)

imgp1847-kopia

Sen blev pumpen så här fin! Den är förresten jättesvår att fotografera, pumpen. Displayen blir ofta suddig och det är svårt att hålla fokus. Men i verkligheten är den som ny nu, jättefin och inte alls suddig eller smutsig.

3 reaktioner på ”Pimpa pumpen

    1. Måste ännu tilläggga att eftersom man ”ska” byta plastfilmen regelbundet på Animas pumpar så bör det höra till att man får dem gratis om man har pump. Så sade de till mig på servicen åtminstone!

      Gilla

Kommentera

