Sjukdomsberättar på Lungan i stormen

Den som har följt mig länge minns kanske att jag gästbloggade på Pernilla Bergmans blogg Lungan i stormen ifjol. Nu har Pernilla startat en hel sida där hon bland annat ger hälsoinspiration, och fortsätter att blogga om livet med en kronisk sjukdom. 


Diabetes-Doris får illustrera en dag i livet med diabetes typ 1. Det är ett evigt analyserande och planerande som ständigt pågår i det fördolda.

Mitt gästinlägg publicerades nyligen på den nya sidan, så kika in där (klick!) och läs om en dag i mitt liv med diabetes typ 1 om du missade det tidigare! Pernilla har också samlat andra sjukdomsberättelser och annat intressant på den nya sidan, så det kan vara värt att göra ett besök oberoende av om du minns min berättelse! 

Kommentera

