Turné till Österbotten

Imorgon hoppar jag på tåget för att bege mig iväg på en arbetsresa till Österbotten. Jag ska göra intervjuer till min doktorsavhandling, så det är väldigt diabetesrelaterat program jag har framför mig.

Det kommer att bli intensiva dagar, med många långa tågresor och lite fritid, så jag tittar säkert inte in så mycket här medan jag är borta.

imgp1944-kopia

Den här vackra vyn lämnar jag bakom mig. Förhoppningsvis ligger min brygga och sjön ändå kvar när jag kommer tillbaka. Och även om jag är väldigt hemkär ska det bli roligt att komma iväg lite: då är det ju desto skönare när man kommer hem igen!

En reaktion på ”Turné till Österbotten

Kommentera

