Fråga mig!

Det börjar vara ett tag sen jag hade en frågestund sist, så vad säger ni – ska vi slå till med en igen? Jag har märkt att vissa bloggare skickar ut inlägg om frågestunder med en viss bävan, eftersom det skulle vara pinsamt om ingen frågade något. Så tänker inte jag. Om ingen frågar något, antar jag att jag har varit så bra på att förklara att ingenting är oklart (sagt med en viss ironi, dock – riktigt så självgod är jag inte) eller att mättnadskvoten på frågor helt enkelt är fylld.

Men om det skulle råka vara så att just du har en fråga till mig så passa på nu! Inga frågor är för dumma och man får fråga vad som helst (om jag svarar på vilka frågor som helst återstår att se. Haha).

imgp1630-kopia

Man får såklart fråga mig något icke-diabetesrelaterat också. Till exempel något om världens finaste Nisse, min kisse. Typ.

5 reaktioner på ”Fråga mig!

  1. Jag undrar vilka dina värsta stunder med din diabetes har varit? Någonting nån sagt/gjort eller någon händelse eller både ock?
    Hur ser du på att skaffa barn när du har D1?

    Gilla

  2. Hej! Hittade din blogg för nån dag sen. Min dotter, som bara är 1 år o 6 månader fick sin diagnos för två veckor sen.
    Har du som typ etta något ”livsmotto” eller ”livsråd” att ge oss föräldrar? Tex ett lifehack som underlättar vardagen eller mantra/tankespår att styra in på när allt känns oöverkomligt? 🙂
    Hur upplevde du barndomen? Kände du dig begränsad att tex vara spontan med kompisarna? 🙂
    Rädslorna är många över dotterns framtid, inte minst den psykiska påfrestningen..
    Och sist, har du tips på nån förälder till typ ett-barn som bloggar? 🙂

    Tack för en fin blogg! Den värmer i efterdyningarna av senaste veckors tomult.

    Gilla

  3. Tack för en bra blogg!
    Hur kom det sig att du blev öppen med din diabetes efter så många år?
    Skulle du kunna tänka dej att vara tillsammans med en annan typ 1:a?

    Gilla

  4. Hej, läste för ett tag sen ett inlägg där du skulle åka iväg och göra intervjuer för din doktorsavhandling. Blev nyfiken såklart på vad du ska doktorera i? Fick uppfattning att det är något diabetesrelaterat?
    Hur som stort lycka till med den 🙂

    Gilla

Kommentera

