Välgörenhetskonsert

imgp2277

Nu ska jag berätta någonting roligt: Diabetesföreningen i Åboland, där jag sitter med i styrelsen, ordnar en välgörenhetskonsert i samband med världsdiabetesdagen i november!

Lördagen den 12 november kl. 16 går konserten av stapeln i kultursalen i Piug i Pargas, och vi kan presentera en artistlista med några av de bästa lokala artisterna och grupperna:

P2 & KIMI$
Duo Juusela & Rouhi
Bergmans spelmanslag
Kerstin Stubb – Ralf Eriksson Duo
Cold Case
Filip Hartman
Dansare från Arkipelag: Wilma Sundqvist och Isabelle Vikman
Konferensier: Hanneke Helminen

I pausen blir det kaffeförsäljning och lotteri med fina vinster. Biljetterna kan köpas i K-supermarket Reimari eller i CityGold, eller direkt av mig (dra mig i ärmen om du ser mig, eller mejla mig på attvaraetta@gmail.com om du vill ha en biljett eller två). Biljetten kostar 20 euro och alla intäkter går till diabetesarbetet i Åboland.

Kom med!

Kommentera

