Mot Stockholm!

imgp7451

Idag åker jag över till Stockholm. Det har blivit något av en tradition för mig att göra det i november/december – för att insupa lite julstämning, och för att hälsa på vänner och bekanta i stan. Den här gången ska jag dessutom få träffa någon jag aldrig har träffat förut, och det ser jag verkligen fram emot!

Jag får se om jag hinner med ett besök på Mother igen, eller om jag testar någonting helt annat den här gången. Jag är lite nyfiken på Koloni, som Emma tipsade om på sin blogg för ett tag sen. Tipsa mig gärna om ställen som serverar goda, och blodsockervänliga rätter!

Under resan tar jag en liten paus och loggar ut från Att vara etta, men jag är tillbaka med nya inlägg igen i början av nästa vecka. Ha det så bra tills dess, allihop!

2 reaktioner på ”Mot Stockholm!

    1. Ja, visst är det kul med så stort utbud, skillnaden är verkligen enorm jämfört med här där jag bor 🙂 Tusen tack för tipsen, jag ska kolla in dem närmare och se om jag kan plocka ut något av dem att testa! Tack, jag ser verkligen fram emot resan, och tack för att du tog dig tid att kommentera! 🙂 Kram

      Gilla

Kommentera

