På endokrinologiska mottagningen

Ja, men visst blev det en äkta farbror jag fick gå till den här gången på mitt läkarbesök! Ärligt talat fick jag bekräftat ännu mer att jag föredrar de yngre förmågorna, men man kan ju inte vinna varje gång. Hmm.

Mina värden var i vilket fall som helst jättebra, så jag kunde dra en lättnadens suck, och behöver inte boka in nästa besök förrän om ett halvt år. Skönt för mig, som inte direkt gillar sjukhusmiljön, även om det är en underbart retrosnygg sådan på den endokrinologiska mottagningen där jag går.

20161212_081234.jpg

2 reaktioner på ”På endokrinologiska mottagningen

Kommentera

