Katt åt diabetiker

Så här dan före dan kan det vara på sin plats med lite humor, eller vad säger ni? Det var så skralt med bidrag senast när jag frågade om ni har några bra skämt om diabetes att jag letade upp några själv. Mitt i det sista julstöket kan vi väl liva upp oss med några diabetesskämt. Hör här:

”Det är vanligt med diabetes, jag känner typ 2.”

Sett i en tidning:

”Katt åt diabetiker, typ 2.”

imgp2725-kopia

Jättekul, matte, jättekul…Morr.

Så här vid jul fick den arma katten också stå ut med följande:

”Katt åt tomten, fick klapp.”

Ha ha ha.

imgp2739-kopia

Suck, vilka skämt!

2 reaktioner på ”Katt åt diabetiker

  1. Jag hann aldrig få iväg nåt kort 😦 det får bli ett överraskningskort vid något annat tillfälle 🙂

    Själv blev jag magsjuk igår 😦 tack och lov kortvarigt vad det ser ut. Men missade ändå sista färjan hem. Sånt är livet!

    Får bli böcker och tv-spel. Ladda om lite, efter nyår har jag allt möjligt som väntar på mig på arbetsbordet…

    Hade tänkt kommentera mera om bonusarna då tidigare men kom av mig. Jag är själv jättedålig på att ta olika typer av bolusar. Men, jag är drottningen av pizzabolus. Om vi ska se något från den positiva sidan!

    God jul! (redan nu ifall du inte skriver något mera) och tack för både en fantastisk blogg och för kommentarskonversationen 🙂

    Gilla

    1. Det är lugnt med kortet, jag ser fram emot ett överraskningskort senare istället! 😊 Men usch vad trist med magsjuka i juletider! Sämsta möjliga kombinationen, tur att det verkar vara kortvarigt! Jag kommer att titta in här med en liten julhälsning imorgon men sen firar jag jul ett tag, tänkte jag 😊

      Det har verkligen varit jätteroligt att diskutera med dig här på Att vara etta, och tack för de snälla orden om bloggen! Hoppas du får en riktigt skön jul, och att du blir frisk och kan njuta av god mat och lite ledighet! Ha det bra! 😊

      Gilla

Kommentera

