Nya tider

imgp1451

I år ska jag spränga en massa murar. Testa någonting nytt, skrämmande och osäkert, men samtidigt också sådant som skapar lite pirr i magen och drar iväg mig från den vardagliga, trygga lunken som jag har vant mig vid under de senaste åren. Det är dags för någonting nytt, helt enkelt!

”Men vad är det då?”, undrar ni säkert. Det är en massa diabetes! Mitt 2017 kommer att ha ett stort fokus på diabetes, men exakt vad jag ska göra tänkte jag vänta till imorgon med att avslöja, för att skapa lite spänning även här på Att vara etta. Ni vet, sånt där som många bloggare älskar att göra, men som man som läsare hatar. ”Säg det nu, bara!”

Imorgon, imorgon…

2 reaktioner på ”Nya tider

Kommentera

