Slut på slappandet

Idag är min sista lediga dag för den här gången, och imorgon gäller det med forskningen! Jag tycker alltid att det är skönt att vara ledig, kanske för att mitt blodsocker också slappnar av när jag själv gör det. Stress är inte alls bra för mitt blodsocker, men ändå blir det lätt så att jag stressar en del i vardagen.

Under ledigheten har jag haft riktigt bra blodsockerkurvor, men det beror nog också på att jag har hållit igång träningen. Träningen är alltid högt prioriterad på min lista, för både kropp och själ. Utöver träning har jag hunnit med att virka ett gäng rosor, läsa, titta på serien ungefär alla tittar på nu: SKAM, umgås med nära och kära och lite annat skoj. Så skönt, och så välbehövligt.

imgp3007-2

Imorgon återgår jag till vardagen igen – men en ny vardag för mig. Kul!

4 reaktioner på ”Slut på slappandet

  1. Hah jag såg båda säsongerna av SKAM då jag låg sjuk hemma på soffan! Väntar redan på tredje… Lite ”trip down the memory lane”, hur det var att vara tonåring…

    Gilla

Kommentera

