Från forskarkammaren

forskning

Så har den första veckan i min karriär som heltidsforskare snart gått. Den har svischat förbi. Jag har på känn att det här året kommer att gå väldigt, väldigt fort…

Jag får fortfarande nypa mig i armen då och då för att förstå att jag faktiskt får ägna mig åt sjukdomsberättelserna fullt ut just nu. Sjukdomsberättelser om diabetes typ 1 låter kanske inte så sprittande, men det är verkligen otroligt intressant! Dessutom får jag läsa litteratur som öppnar upp för så många tankar och frågeställningar kring sjukdom och hälsa. Jag ska försöka komma ihåg att dela med mig av det jag läser i en mer populärvetenskaplig form här på Att vara etta då och då, om ni är intresserade? 

4 reaktioner på ”Från forskarkammaren

  1. Javisst!!! Fast jag inte kommenterar så mycket så läser jag din blogg dagligen! Har fått så mycket stöd av den. Tack! ❤ Mia

    Gilla

Kommentera

