Styr stegen

steg

Medan jag själv styr stegen mot nya utmaningar på mina intervjuresor, tänkte jag att det kan vara bra om Att vara ettas läsare har någonstans att styra stegen så där mer virtuellt medan jag är borta.

Jag har tidigare tipsat om några diabetesbloggar, men det finns naturligtvis fler. Diabeteskvinnan bloggar aktivt, och så har jag hört ryktas om att Diabetesia ska börja blogga igen. Det ser jag verkligen fram emot! Den som är intresserad av att läsa bloggar skrivna av föräldrar till barn med diabetes hittar några av mina tips i det här inlägget (skrolla långt ner på sidan).

Har du själv en diabetesblogg eller vill du tipsa om någon bra diabetesblogg du brukar läsa? Gör det gärna i kommentarsfältet, så hittar jag och alla andra också dit!

Kommentera

