Fredagsfys på gymmet

Idag bär det av på den sista arbetsresan för den här veckan. Jag styr kosan mot Hufvudstaden, och tillbaka igen. Långt innan jag visste om den här resan hade jag anmält mig till ett pass fredagsfys före fredagsmys på mitt gym. Ni minns kanske att jag deltog i någonting liknande på Lofsangruppens studio i Stockholm tidigare i vintras? När jag fick höra att Malin och Linda ska dra igång en egen version av konceptet på Sports Gym kunde jag bara inte missa det, även om det var väckning 05:00 imorse. Gissa om jag kommer att vara mör ikväll när jag är hemma…

traning

För att förbereda mig på bästa sätt inför kvällens träning trots att jag är på resande fot hela dagen försöker jag äta regelbundet och som vanligt, och gärna ha med något mellanmål som min kropp är van vid. Att prova nya maträtter samma dag som ett nytt träningspass är inget jag vill göra, så jag ska försöka äta något jag känner till och vet hur min kropp reagerar på. Tråkigt, men nödvändigt, för att ha bästa möjliga chans att vinna blodsockerkampen och kunna göra vad jag vill.

Är det någon annan som ska köra fredagsfys före fredagsmys ikväll? Hur gör du för att förbereda dig på bästa sätt?

2 reaktioner på ”Fredagsfys på gymmet

Kommentera

