Sökord för att hitta till Att vara etta

Ibland brukar jag roa mig med att kolla vilka sökord som har använts för att hitta till Att vara etta. Det finns en uppsjö av dem, bland annat:

SökordBlodsockerkurva

Blodsockerkurva

Diabetessmycken

Sockersjuka

Magsjuka och diabetes typ 1

Högt blodsocker mens

Diabetes mat blogg

Vattentät insulinpump

Vad är det för ficka i trosorna

Peter Adolfsson diabetes

Injicera sirap

Jag tror att jag har kunnat erbjuda svar på det mesta, men injicera sirap är ingenting jag någonsin har pysslat med så där gick nog den som sökte bet när hen hamnade här. Sorry!

Att vara etta

Glädjande många söker också direkt på Att vara etta, vilket väl tyder på att ”brandingen” av den här diabetesbloggen har lyckats åtminstone lite grann. Kul!

2 reaktioner på ”Sökord för att hitta till Att vara etta

  1. Hej! Jag undrar var du får tag på det där 99 % kakoa chokladen? ifrån lindt var det va? Gå nu med i diabetesvärlden på instagram! 😉 Hälsningar healthydiabetic på instagram.

    Gilla

    1. Ja, det är Lindts choklad också den med 99% kakao! Jag hittade den bredvid den med 90% i min vanliga mataffär, men jag tror att den är ganska ny för jag har inte sett den förut 😊

      Haha ja jag borde nog ta steget ut i Instagram-världen också men har ännu inte känt mig tillräckligt motiverad till att få tummen ur och göra det 😉

      Gilla

Kommentera

