Running on insulin

Running

Idag är det dags för Möviken runt. Dagen till ära har jag pysslat ihop ett nytt armband, som jag har tänkt bära på loppet.

Runningoninsulin

Running on insulin – I sure am!

Runningoninsulinarmband

Det är inte bara Möviken runt som går av stapeln idag. I Åbo springs Paavo Nurmi Marathon, och jag håller tummarna för alla som ska springa där, men speciellt mycket för Hopihopi, som ska springa sitt första maratonlopp. Iik så spännande!

Stort lycka till från mig till alla löpare med och utan diabetes, i små och större lopp!

2 reaktioner på ”Running on insulin

    1. Jag visste det! Såå himla bra jobbat, imponerande! Och i det här vädret dessutom, det var ju lite varmt i början. Typ hela tiden jag sprang på Möviken runt i alla fall 😉 Jag ser fram emot att läsa imorgon!

      Gilla

Kommentera

