Sista intervjun – check!

Ett drygt år efter att jag gjorde den allra första intervjun till min doktorsavhandling har jag nu gjort den tjugonde och sista intervjun. Hipp, hipp hurra!

Intervju

Det känns nästan lite vemodigt. Att jag inte längre ska packa intervjuväskan och ge mig ut i fält mer. Mycket mer vemodigt än hurra, faktiskt. Sen är det förstås inte hugget i sten att det måste vara just tjugo intervjuer, så om det skulle visa sig att det behövs kan jag komplettera antalet intervjuer längre fram.

Men nu är den tjugonde intervjun också på band. Hurra för det!

Kommentera

