Sista arbetsdagen

Idag har jag packat väskan igen en gång, för att ta mig till Helsingfors. Den här gången är det för att avsluta mitt vikariat vid Svenska litteratursällskapet, där jag har varit traditionsvetenskapliga nämndens forskare och sekreterare i ett halvt år. Tiden har gått så fort, alltför fort, men det har varit en otroligt lärorik och givande tid som jag bär med mig inför kommande utmaningar.

Helsingfors

Sen då? Vad händer nu? Jo, först ska jag avnjuta min korta men välförtjänta (?) intjänade semester, och sedan fortsätter jag med forskningen på stipendier till årets slut. Perfekt! 

Kommentera

