Blå november

Blå november

Det börjar vara dags att byta ut det rosa bandet mot den blå cirkeln på jackan. Rosa oktober blir blå november – i min värld. Det skulle vara fantastiskt om det kunde vara så för fler; tänk om vi kunde få lika många blå cirklar som rosa band på folks jackor!

Diabetes blå pin

Faktum är ändå att min blåa ring har tappat sin nål på baksidan, så nu kan jag faktiskt inte ens fästa den på jackan. Skamligt! Det är International Diabetes Federation som ligger bakom den blå cirkeln, och därifrån kan man visst beställa pins i 10 pack, men så många behöver jag inte.

Har någon tips på var jag kan få tag på en ny blå cirkel (med betoning på en)?

4 reaktioner på ”Blå november

  1. Jag tror att man kan beställa styckevis från förbundet, tycker de kostat 2 euro/st. Jag kan gräva i mina lager också och kolla om jag skulle ha en kvar. 🙂

    Gilla

    1. Ok, jag hittade inga i shopen, men de kanske finns att få ändå den vägen! Men kolla jättegärna i dina lager! Det är ju lite retligt att inte kunna ha en på jackan nu i november 😆

      Gilla

Kommentera

