Två år med Att vara etta

Hurra! Idag firar jag och Att vara etta två år! Så mycket har hänt sen start. Bland annat skulle jag nog inte jobba med det jag gör idag om det inte hade varit för att jag började blogga. Aldrig hade jag väl trott att jag skulle få ut så mycket av att blogga, men det har verkligen varit två givande år – förhoppningsvis för fler än jag själv, hehe.

Att vara etta två år

Ifjol för exakt ett år sen skrev jag det här inlägget, och här hittas det allra första inlägget på bloggen. Samtidigt som det känns som om det var evigheter sen, känns det som igår. Lite så där som med det mesta i livet.

Kommentera

